V posledních týdnech intenzivně radíme jak zaměstnavatelům, tak zaměstnancům, jak se vypořádat s nástrahami a výzvami, které pro ně stávající situace z pracovněprávní pohledu přinesla. Zajímá Vás, jaké máte jako zaměstnavatel možnosti snížit náklady na Vaše zaměstnance? Potřebujte posoudit, zda splňujete podmínky programu Antivirus? Dokážete přesně posoudit, o jakou překážku v práci se u Vašich zaměstnanců jedná? A co vše musíte nastavit a upravit, aby Vaši zaměstnanci mohli pracovat z domova? Víte, co dělat, když Vám zaměstnanci – cizinci uvízli za hranicemi, do ČR se dostat nemohou a výkon práce z domova možný není? Nejste si jistí, jak v dnešní době řešit pracovněprávní prohlídky?
Přední česká expertka na pracovní právo a partnerka naší kanceláře, Marie Janšová, na tyto a mnohé další otázky odpovídala ve vysílání ČT24 (záznamy si můžete prohlédnout např. zde: Koronavirus v otázkách a odpovědích; Koronavirus a pracovní právo (11.3.2020); Přísnější podmínky pro tzv. pendlery; Koronavirus a pracovní právo (4.4.2020). Máte jiný dotaz? Obraťte se na – v rámci společenské odpovědnosti odpovídáme podle našich kapacitních možností a nebrání-li tomu náš konflikt zájmů na jednoduché pracovněprávní emailové dotazy zdarma.