Je zaměstnavatel povinen uhradit odcizené kolo zaměstnance, které bylo uschované v prostorách sídla firmy?
Nad touto otázkou se zamýšlejí naši kolegové Pavla Barochová a Radim Doležal v článku epravo.cz.
Článek naleznete zde.
Je zaměstnavatel povinen uhradit odcizené kolo zaměstnance, které bylo uschované v prostorách sídla firmy?Nad touto otázkou se zamýšlejí naši kolegové Pavla Barochová a Radim Doležal v článku epravo.cz. Článek naleznete zde.
Je zaměstnavatel povinen uhradit odcizené kolo zaměstnance, které bylo uschované v prostorách sídla firmy?
Nad touto otázkou se zamýšlejí naši kolegové Pavla Barochová a Radim Doležal v článku epravo.cz.
Článek naleznete zde.
Partner Vít Horáček byl oceněn v žebříčku Who’s Who Legal!
Kupující, který není podnikatelem a nakoupí zboží od podnikatele, je oprávněn v souladu s § 2165 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdější předpisů (dále jen „OZ“) uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí věci. Pokud je věc vadná a na základě reklamace dojde k výměně věci nebo její součásti, neběží nová doba odpovědnosti za vady, jak tomu bylo dříve dle zákona č.40/1964 Sb.
Pokud ano, v našem newslettru najdete rady týkající se prodloužení jejich víz.
Připravili jsme další Q&A seriál, který se tentokrát týká novely zákoníku práce. V něm odpovídáme na zajímavé dotazy a vyvracíme časté mýty, se kterými se v praxi setkáváme.
LEGALITÉ ve spolupráci se zkušenou psycholožkou a krizovou interim HR PhDr. Ivou Moravcovou ze společnosti IQI – Individual Quality Increase s.r.o., poskytuje komplexní služby outplacementu. Připravíme Vám nejen veškerou dokumentaci k propouštění zaměstnanců, nastavíme interní procesy (právní i taktické), pomůžeme s výběrem kritérií pro Vaše rozhodování, připravíme Váš…
Partner kanceláře, Miroslav Uřičař, připravil ve spolupráci s redakcí EPRAVO.CZ video seminář na téma „Compliance programy v praxi“. Seminář se zaměřuje na praktickou aplikaci compliance programů a také na jejich typické nedostatky, se kterými se Miroslav setkává v praxi při hodnocení programů klientů. Více o semináři zde.